.

.

دریافت کد باکس بیا بهـــم نـــرسیـــم

بیا بهـــم نـــرسیـــم


وقتی  تمام تلاشت میکنی به عشقت نمیرسی

مجبور این جمله رو با تمام بغضی که توی گلوته وداره خفت میکنه اینو میگی
بیا تمامش کنیم
همه چیز را
که نه من سد راه تو باشم و نه تو مجبور به ماندن

نگران نباش

قول میدهم کسی جای تو را نمیگیرد

اما فراموشم کن

بخند…تو که مقصر نبودی

من این بازی را شروع کردم… خودم هم تمامش میکنم

میدانی؟؟؟

گاهی نرسیدن زیباترین پایان یک عاشقانه است

بیا به هم نرسیم



نظرات شما عزیزان:

shopul
ساعت22:25---9 آذر 1393
خوب بود لایک

montazer
ساعت21:58---13 آبان 1393
گاهی اجبار است که نرسیم...
گاهی اجبار است که تظاهر کنی به لبخند
گاهی اجبار است زندگی کنی بی او


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 آبان 1393برچسب:عاشقانه,خیانت, ] [ 22:34 ] [ 2khMale ShaHe PariOon ]
[ ]